سلامت

salamatirani

سلامت

salamatirani

خلاصه کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم

جادوی نظم، با الگو گرفتن از روش ژاپنی‌ها برای مرتب کردن محیط اطراف خود، این روش را در زندگی خود و مراجعه‌کنندگانش به کار گرفته و به تحولات بزرگی رسیده است.

در واقع او در کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم، شما را با راه‌های ساده اما در عین حال دشواری روبه‌رو می‌کند که بر اساس آن باید از شر چیزهای زائد پیرامون خود خلاص شوید. این خلاص شدن یا در قالب دورانداختن یک عکس خاطره‌انگیز است یا یک کتاب قدیمی دوران مدرسه.

ماری کندو، معتقد است با دور ریختن چیزهای زائد، می‌توان در جنبه‌های دیگر زندگی تغییرات بزرگی را شاهد بود. برای مثال با دور ریختن چیزهای که دیگر کاربردی ندارند، هم ذهن خود را ساماندهی می‌کنید و هم تبدیل به تصمیم‌گیرنده‌هایی بهتر می‌شوید.

کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم یک راهنمای عملی است که به روشنی برای‌تان توضیح می‌دهد که چگونه با مرتب کردن محیط اطراف خود و خلاص شدن از چیزهای اضافی و بی‌استفاده، ذهن‌تان را آرام کنید و خلاقانه تر عمل کنید.

بدین ‌ترتیب اگر از آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی فرصت مطالعه نسخه کامل کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم اثر ماری کندو را ندارید، می‮توانید این خلاصه کتاب م

کسانی که ادعا می‌کنند حتی با به‌هم‌ریختگی محیط خانه و کمد لباس‌های‌شان بهتر عمل می‌کنند؛
کسانی که به دنبال راهی هستند تا یک‌بار برای همیشه خانه و محیط کارشان را مرتب کنند؛
کسانی که به دنبال ذهنی سالم‌تر و آرامش بیشتری هستند.

ماری کندو (Marie Condo) نویسنده پرفروش و استاد دور ریختن چیزهای زائد و مرتب کردن است. او این دانش را به واسطه تجربه‌ای که در یک معبد داشته به دست آورده است. کندو از سن 19 سالگی زمانی که هنوز یک دانشجو در دانشگاه توکیو بود، فعالیت خود را در زمینه مشاوره به افراد شروع کرد. او از همان زمان به افراد کمک می‌کرد تا با تمیز کردن محیط پیرامون خود، تغیر بزرگی را در ذهن و در زندگی‌شان ایجاد کنند.

کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم، جزو یکی از پرفروش ترین کتاب‌ها در فهرست نیویورک تایمز قرار گرفت. همچنین مجله تایمز، کندو را جزو یکی از 100 فرد تاثیرگذار در دنیا قرار داد.

خلاصه کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم