سلامت

salamatirani

سلامت

salamatirani

آلوئه ورا برای درمان آکنه چه تأثیری دارد؟؟؟


آلوئه ورا برای درمان آکنه چه تأثیری دارد؟؟؟

آلوئه ورا برای درمان آکنه چه تأثیری دارد؟؟؟

 

آلوئه ورا برای درمان آکنه چه تأثیری دارد؟؟؟

 

اگر یکی از مخاطبان سایت پدیده کاشان باشید ، حتما در مطلب گذشته ی ما با تأثیرات گیاه آلوئه ورا برای افزایش چاقی صورت آشنا شده اید ، اما این گیاه ، علاوه بر چنین خاصیتی ، در بسیاری از موادر می تواند علائم دردناک مربوط به آکنه و همچنین جای باقی مانده از آن را بهبود ببخشد ، اما بر اساس بررسی های صورت گرفته درمان کلی و بلند مدتی برای آکنه نخواهد داشت و نباید جایگزینی برای درمان محسوب شود.

معمولا زمانی که فرد استرس دارد و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند ، جوش های عصبی و بزرگ و قرمزرنگ به همراه درد منتشره برای صورت او در بخش های مختلفی پدید خواهد آمد. این جوش ها تا حدودی خود از بین خواهند رفت ، اما فرد طاقت ندارد تا چند روز منتظر کاهش یافتن اثر آن باشد. بنابراین یکی از کارهایی که انجام می دهد ، استفاده از مواد شیمیایی مختلف برای کم کردن درد و قرمزی خواهد بود ، در صورتی که نیازی به این کار نیست و یکی از گیاهان مؤثر آلوئه ورا می باشد.

آلوئه ورا زمانی که به صورت تازه خریداری شود ، پس از برش زدن قسمت های مختلف این گیاه ، مایع ژله ای بیرون می آید ، که شما این مایع را می توانید بر روی صورت خود قرار دهید. به سرعت درد ناشی از جوش مربوطه و همچنین قرمزی و ورمی که در منطقه مشاهده خواهید کرد ، فروکش می کند و این خود برای افزایش نشاط و شادابی پوست و رفع لایه های مرده ی پوست تأثیرگذار خواهد بود. تنها پس از چند روز استفاده از آلوئه ورا در همان روزهای ابتدایی شما با تغییر در پوست خود مواجه می شوید. اما هیچ گاه فراموش نکنید که رفتن به نزد پزشک برای آکنه های بسیار زیاد یک ضرورت به شمار می رود و در کنار آن برای تخفیف دردهای ناشی از درمان از این گیاه می توانید استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.