سلامت

salamatirani

سلامت

salamatirani

آیا خیار موجب شفافیت پوست ما خواهد شد؟

آیا خیار موجب شفافیت پوست ما خواهد شد؟

آیا خیار موجب شفافیت پوست ما خواهد شد؟

 

آیا خیار موجب شفافیت پوست ما خواهد شد؟

 

خیار یکی از مزه هایی است که اغلب ایرانی های عزیز بر سر سفره های خود از آن بهره می برند. معمولا خیار از صبحانه تا شام با ما خواهد بود و همین امر می تواند او را به یکی از اجزای جدایی ناپذیر تبدیل نماید. اما در کنار خواص خوراکی که از جمله آنها می توان به فیبر زیاد و رفع یبوست اشاره نمود ، خیار از نظر خام بودن خود می تواند بلافاصله بعد از قرار گرفتن بر روی پوست ، لطفات و زیبایی و درخشندگی را به پوست ما ببخشد.

خیار در زمره ی مواد حساسیت زا همچون خربزه قرار دارد ، بنابراین همانند تست کردن یک پنی سیلین بهتر است قبل از گذاشتن بر روی پوست ، آن را بر روی پوست دست خود قرار دهید ، اگر علائمی از حساسیت مشاهده ننمودید می تواند از انوع ماسک های ترکیبی خیار با سایر مواد غذایی نیز بهره ببرید.

یکی از مشکلات پوستی که معمولا افراد از آن رنج می برند ، وجود لکه هایی رنگی بر روی پوست خواهد بود ، برای برطرف شدن این لکه ها می توانید به آسانی با خواباندن خیار برای مدت کوتاه در شیر کم و سپس قرار دادن آن بر روی صورت خود این زیبایی و از بین بردن لکه ها را تجربه نمایید.

یک ماسک جالب از ترکیب خیار رنده ای با پوست به همراه عسل و لیموترش می توان اشاره نمود. اگر از چروک های دروان جوانی خود رنج می برید می توانید این ماسک را بر روی صورت خود قرار دهید تا شاهد آب رسانی به پوست رفع چین های مختلف در نواحی متفاوتی از پوست صورت خود باشید. معمولا زمانی که به قارچ های پوستی مبتلا می شوید یکی از مهم ترین علائم این بیماری ملتهب شدن و ورم کردن و سوزش داشتن پوست است. برای خنک شدن و التیام این دردها و تورم ، خیار را با نعناع ترکیب کنید و بر روی محل قرار دهید. برای آنکه ماسک مورد نظر برا روی پوست شما قرار گیرد ، ترکیب تخم مرغ به همراه آب لیمو هم ضروری خواهد بود تا حالتی مایع به خود بگیرد.

 

کاهش سایز شکم و پهلو در کمتر از چند روز

کاهش سایز شکم و پهلو در کمتر از چند روز

کاهش سایز شکم و پهلو در کمتر از چند روز گرداوری شد

 

کاهش سایز شکم و پهلو در کمتر از چند روز

 

بسیاری از افراد اندام خوبی دارند و از رژیم های خاصی هم استفاده می کنند ، اما آنها از بزرگ بودن یا بهتر بگویم جلو بودن شکم خود رنج می برند و همیشه فکر می کنند که این موضوع به علت چربی های زیاد است اما علت این نیست . چرا از سر تا نوک پای آنها از نظر وزنی متعادل است اما شکم آنها جلوتر از آنها قرار دارد. نگران نباشید زیرا این موضوع تنها به یک علت وابسته است و آن هم نفخ زیاد و تجمع آن در داخل شکم خواهد بود. اگر به شکم خود دست بزنید کمی سفت خواهد بود.

در چنین مواردی باید از راه کارهایی برای لاغر شدن و به داخل فرو رفتن شکم خود بهره ببرید که این راه کارها در حقیقت می توانند از نفخ شما هم جلوگیری نمایند. اگر شما بتوانید نفخ را در بدن خود کاهش دهید ، قطعا می توانید شکمی با تماسب بیشتر را تجربه کنید. پس از خوردن غذاهای به شدت نفاخ همچون هندوانه ، کدو ، خیار ، حبوبات و . . . اجتناب کنید یا در صورت امکان از میزان مصرف خود بکاهید.

فیبر زیادی مصرف کنید ، البته منظور از فیبر تنها مصرف میوه و سبزیجات نیست بلکه مواد بسیاری وجود دارند که می تواند این فیبر را به بدن شما برسانند. زیرا مصرف موادی همچون میوه و سبزی در کنار مزایای بسیار زیادی که دارند اما در حد زیاد خود عاملی برای ایجاد نفخ هستند.

در بدن باید به نحوی گازهای تولید شده را از بین ببرید ، یکی از راه های بسیار مهم و قابل اطمینان مصرف ماست و شیر و پنیر و کشک پروبیوتیک است. پروبیوتیک یعنی موادی که حاوی یک آنزیم بسیار مهم و مفید برای هضم کردن مواد لبنی و بهتر کردن عملکرد دستگاه گوارش هستند. بنابراین به چنین ترتیبی می توان نفخ داخل شکم را به سرعت کاهش داد و از کاهش حجم شکم خود خشنود شد.